onsdag 21 mars 2012

Väntan

Av allt svårt som livet bjuder, så tror jag att väntan är det svåraste för mig! Att själv anse sig vara klar men av något skäl, som ligger utom påverkan, så måste jag/vi vänta. Om jag ändå hade en hög med ved o ta itu med! Kanske även omgivningen önskar sig det, att jag hade ved att ge mig på?!

Inför sjösättningen den 3/4 - allt klart, bara black jack tätningen som ska ha fett
Flytt till ny lägenhet den 18/4 - klart, med undantag för sent beställda kompletterande köksskåp
Avseglingsklara den 20/5 - det är som vår flytt måste vara avstökad innan vi helt kan fokusera

Under senvintern har jag bland annat lärt mig Bostadsrättslagen, fast den verkar inte vara särskilt prioriterad av aktör i branschen.

Sista ordet är inte ännu sagt!

Den 20 maj avseglar vi !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar