torsdag 29 maj 2014

29/5 Utklippan - Simrishamn

Nu blev jag irriterad på mig själv. Här sitter jag och skriver trots att jag är slut efter dagen, och vad gör jag när jag ska lägga det i utboxen, jo raderar!! Är det inte så man kan......!!?? Det blir aldrig detsamma när man försöker skriva om.

Dagen har innehållet 3 timmar segling, 6.5 timmar motorerande, sol och moln i bankar och inte alls så mycket vind som utlovats och dessutom från ett annat håll. Alltså en alldeles normal svensk försommardag med goda förutsättningar för full vintermondering.

JOBO actionkameran har suttit på targan idag aktiv och nyfiken har den sugit i sig flera partier, som blir något att grota med under annan årstid!

Måste titta på morgondagens väderprognos, trots dagens utfall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar